Karierę zawodową rozpoczął w 1999 roku w bankowości, gdzie zajmował się głównie badaniami marketingowymi w obszarze bankowości detalicznej oraz wprowadzaniem filozofii TQM (total Quality Management) w Kredyt Banku.
Z rynkiem internetowym związany od połowy 2000 roku. Najpierw z portalem Wirtualna Polska, gdzie był twórcą pasażu fnansowego oraz współtwórcą serwisów finansowych WP. Od 2002 do 2004 roku odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów strategicznych, klientów e-commerce i performance oraz zarządzanie grupą serwisów biznesowych WP.
W latach 2005-2008 związany z fimą TradeDoubler – największą siecią afiliacyjną w Polsce oraz dostawcą technologii do trackingu działań efektywościowych. Współtwórca firmy na rynku polskim odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę Klientów oraz za usługi konsultingowe w obszarze marektingu efektywnościowego.
Wraz z wprowadzeniem firmy TradeDoubler – współtwórca rynku afiliacyjnego w Polsce oraz jeden z pionierów profesjonalnego marketingu efektywnościowego.
Od lipca 2008 roku – współtwórca i Członek Zarządu firmy Sales&More S.A, jednej z największych agencji mediowych w Polsce, obsługującej takich Klientów jak Grupa Getin Noble Bank (Getin Bank, Open Finance, Home Broker itp.), Allianz, Deutsche Bank, Groupon, ZloteWyprzedaze, Merlin, BNP Paribas, Cyfra + itp.
Podczas swojej kariery przeprowadził setki aktywności o charakterze efektywnosciowym między innymi dla takich Klientów jak: Grupa ING, Open Finance, mBank, Norwegian, Bonprix, Ceneo, Pracuj.pl, Empik, TPSA/Orange, TravelPlanet itp.
Absolwent KUL z tytułem magistra ekonomii o specjalizacji w zakresie Finanse i Bankowość oraz podyplomowych studiów MBA (EHSAL Bruksela).