Kim jest ten facet?

Zatem kim jestem?

Jednym zdaniem:
40 lat; Specjalista marketingu internetowego i designu; Praktyk; Pasjonat; Samouk.

A nieco szerzej:
W swojej 20-letniej historii zawodowej wymyślałem strategie marketingowe dla kilkudziesięciu korporacji w Polsce i na Świecie – m.in dla: Eurobank, Żywiec, Warner Bros, Philips, Ambra, Amway, eBay, TVN, TVN Siedem, Grupa ITI, Unilever (Knorr), ZT Kruszwica (Olej Kujawski, Smakowita), Eli Lilly, Telewizja N, PDK, Sky Tower, Orlen, Sanitec Kolo, GetinBank, Danone, Disney, LG, PTU, Plus GSM, Kompania Piwowarska, Ford, Saturn, Xerox.

Założyłem znaną agencję interaktywną – Max Weber, a następnie, po 8 latach, z sukcesem sprzedałem ją międzynarodowej agencji reklamowej Young & Rubicam Brands.

Jako pierwszy Polak, zostałem wyróżniony Złotym Lwem na największym, światowym festiwalu reklamowym w Cannes. Na moim koncie jest również kilkanaście innych międzynarodowych nagród na konkursach i festiwalach reklamowych z całego świata, a wśród nich m.in: One Show Award 2006 (Nowy Jork), Eurobest 2005 London (Bronze), Canneslions 2004 Cannes (Cyber Gold Lion), Golden Drum 2004 Portoroż (Silver Drum), Golden Drum 2005 Portoroż (Silver Drum), New York Festival 2004 (Bronze World Medal), Peoples Choice Reanimate Festival Rotterdam 2003, Flashforward New York 2002, International EMMAs Toronto 2002 and Online Flash Film Festival Barcelona 2002, Złote Orły, KTR

Lubię niekonwencjonalne metody i odważne pomysły. Na potrzeby kampanii reklamowej Browaru Żywiec wysłałem 50 tysięcy wiadomości w kosmos z największego militarnego nadajnika w Europie. W 2005 roku, moja agencja, jako pierwsza na świecie użyła technologi animacji interaktywnych – Flash 8 – do zastosowań komercyjnych.

Kampanie marketingu interaktywnego prowadzone przeze mnie znalazły się m.in. wśród najbardziej wpływowych realizacji internetowych dekady – tak w Polsce (publikacja: www.mocnyweb.pl) jak i na świecie (Adobe – One of the Most Influential Flash Site of The Decade) oraz w wielu zagranicznych książkach i publikacjach poświęconych marketingowi online (między innymi: Książki wydawnictwa Taschen: Advertising Online Now, Guidlines for online Success, Web Design Studios, Web Design Interactive & Games).

Łącząc zgrabnie marketing z designem, zostałem wymieniony w antologii najlepszych polskich designerów po 2000 roku (Jacek Mrowczyk, Michał Warda – PGR. Projektowanie graficzne w Polsce)

W latach 2000 – 2010 zasiadałem w jury kilku międzynarodowych konkursów reklamowych, m.in w Canneslions (Cannes), D&AD (Londyn), GoldenDrum (Portoroż), Magdalena (Maribor), KTR (Warszawa), Złote Orły (Warszawa)

Obecnie, moim oczkiem w głowie jest Digital Business Design Studio – Iconaris.

…i prywatnie
Jestem szczęśliwie żonaty i mam dwie piękne córki

O czym piszę na blogu
Głównie o zdrowym rozsądku w marketingu interaktywnym oraz dobrych praktykach związanych z prowadzeniem biznesu w sieci. Na blogu umieszczam też materiały z różnych seminariów i innych publicznych wystąpień, w których biorę udział jako prelegent.

Grzegorz Mogilewski

podpis