Od początku mojej kariery zawodowej jestem związana z branżą public relations i zajmuję się badaniami w public relations.
Karierę zawodową rozpoczęłam w 2001 roku w On Board PR. Odpowiadałam za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowałam też metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.
Od 2004 roku byłam związana z agencją Weber Shandwick. Realizowałam projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Przygotowywałam również liczne strategie komunikacyjne dla potencjalnych klientów firmy. W latach 2005-2007 byłam Account Managerem w ITBC Communication, gdzie koordynowałam realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings) oraz prowadziłam projekt badawczy dotyczący PR w sektorze nowych technologii. Odpowiadałam również za działania PR prowadzone przez agencję.
Obecnie pracuję w Netsprint.pl na stanowisku dyrektora rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu. Naszym klientom oferujemy usługi NewsPoint monitoring internetu. Za ich pomocą można śledzić w całej polskiej sieci informacje dotyczące organizacji oraz jej otoczenia, zarządzać tymi informacjami czy też je przeszukiwać.
Z wykształcenia jestem magistrem socjologii, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W grudniu 2010 r. obroniłam rozprawę doktorską „Metody pomiaru i oceny rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Promotorem mojej rozprawy był prof. Jerzy Olędzki.
Lubię dzielić się swoją wiedzą z innymi, występując na konferencjach i prowadząc warsztaty oraz szkolenia. Prowadzę zajęcia na Wydziale Zamiejscowym SWPS w Sopocie (Studia Podyplomowe PR), Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie (Studia Podyplomowe Public Relations), Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (Public relations – nowoczesna komunikacja w praktyce) oraz Akademii L. Koźmińskiego (Marketing internetowy). Moje kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills, uzyskany w maju 2010 r.
Jestem autorką książki „Badania w public relations” (Difin, Warszawa 2012) oraz współautorką książek: „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Leksykon public relations”, „Public relations. Społeczne wyzwania”. Publikuję artykuły na temat badań w PR, Internetu, pomiaru efektów działań PR i tworzenia strategii komunikacyjnych w mediach branżowych (m.in. Piar.pl, Brief, Marketing w Praktyce, PRoto.pl) Wypowiadam się w mediach biznesowych i marketingowych. Realizuję projekty badawcze dotyczące tematyki public relations – projekty “Działania public relations w sektorze nowych technologii” i “Opinie polskich specjalistów PR na temat pomiaru działań PR”. Biorę też udział w pracach grupy roboczej ds. badań IAB Polska oraz grupy roboczej projektu Diagnoza Social Media.
Prywatnie interesuję się literaturą współczesną (prowadzę bloga „Szafka z Książkami” z recenzjami książek), sztuką współczesną oraz fotografią.