dr Jan Zając

6 listopada 2012 — Zostaw komentarz

Badacz Internetu, zwłaszcza social media. Współtwórca Sotrendera (http://www.sotrender.com), narzędzia wspierającego marketingu w social media używanego w kilkunastu krajach. Prezes Zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions (www.snrs.pl). Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Autor kilkunastu publikacji naukowych na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań w sieci. Ostatnio zajmuje się przede wszystkim mediami społecznościowymi (social media) i ich pomiarem.

Gość programu „Biznes w Sieci” z dnia 12.11.06

Brak komentarzy

Jako pierwszy pozostaw komentarz.

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>