Jak reklamować się na Facebooku? Efektywnie! Rozmowa z Rafałem Kanieckim (Heureka)
Rozmawiam z Rafałem Kanieckim (Heureka) o praktycznych aspektach reklamy na Facebooku. Rafał wie co mówi – w końcu spędza na FB co najmniej 8 godzin dziennie
Rozmawiam z Rafałem Kanieckim (Heureka) o praktycznych aspektach reklamy na Facebooku. Rafał wie co mówi – w końcu spędza na FB co najmniej 8 godzin dziennie
Witam, przede wszystkim chcę zaznaczyć, iż nie jestem jakimś maniakalnym użytkownikiem wszelkich technologii informatycznych. Jednak nie sposób sobie wyobrazić niektórych aspektów życia bez obecności IT. Konto na FB założyłem w celu podzielenia się ze znajomymi inicjatywą którą się zająłem. Jest to organizacja pozarządowa, Fundacja działająca na rzecz rodziców i dzieci. Więcej o tym na http://www.sddc.pl. Materiał pana Grzegorza Mogilewskiego zwrócił moją uwagę dlatego, iż pojawił się tam element promowania własnej strony internetowej poprzez mechanizm Facebooka. I mimo iż Fundacja nie jest podmiotem gospodarczym ukierunkowanym na zysk, to omówiony w materiale mechanizm może nam pomóc w reklamowaniu naszych poczynań. Nie będzie to na pewno jedyny sposób, ale dlaczego z niego nie skorzystać ? Oczywiście głównym czynnikiem odpowiadającym za pokazanie się światu będą same działania Fundacji…