Cienie i blaski reklamy na Facebooku

Nigdy nie ukrywałem, że nie jestem wielkim fanem FB. Owszem, rozumiem i doceniam tę platformę (z punktu widzenia marketera i właściciela firmy), ale zawsze twierdziłem, że dla sporej grupy firm nie jest to efektywne narzędzie obecności w sieci. A za kompletną głupotę uważam traktowanie FB jako JEDYNEJ formy działania online (a są takie firmy). 

Dla tych jednak, którzy dobrze rozumieją mechanizmy Facebooka, może on być niezwykle ważnym źródłem klientów. A mój dzisiejszy program jest i dla tych, którzy już wiedzą, i dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o tym, że FB ma cienie i blaski :)

Jeśli coś jest niejasne, lub masz swoje zdanie na ten temat (inne niż moje? świetnie!) – proszę zostaw komentarz

6 komentarzy do Cienie i blaski reklamy na Facebooku

  1. Super sprawa szkoda ze trafiłem nie w poczatek emisji ale to usłyszalem bardzo zaciekawilo
    Kiedy jest powtorka emisji

  2. Jaka jest mozliwosc skorzystania z Panskiej oferty

  3. Jestem zainteresowana Pańską ofertą z dzisiejszego programu (20.01.13r)

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>