Cienie i blaski reklamy na Facebooku
Nigdy nie ukrywałem, że nie jestem wielkim fanem FB. Owszem, rozumiem i doceniam tę platformę (z punktu widzenia marketera i właściciela firmy), ale zawsze twierdziłem, że dla sporej grupy firm nie jest to efektywne narzędzie obecności w sieci. A za kompletną głupotę uważam traktowanie FB jako JEDYNEJ formy działania online (a są takie firmy). Dla tych jednak, którzy dobrze rozumieją mechanizmy Facebooka, może on być niezwykle ważnym źródłem klientów. A mój dzisiejszy program jest i dla tych, którzy już wiedzą, i dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o tym, że FB ma cienie i blaski
Jeśli coś jest niejasne, lub masz swoje zdanie na ten temat (inne niż moje? świetnie!) – proszę zostaw komentarz
Super sprawa szkoda ze trafiłem nie w poczatek emisji ale to usłyszalem bardzo zaciekawilo
Kiedy jest powtorka emisji
Już cały program jest dostępny online na blogu. Zapraszam
Jaka jest mozliwosc skorzystania z Panskiej oferty
… związanej z materiałami dodatkowymi do odcinków? Wystarczy zostać subskrybentem bloga (prawy góry róg strony)
Jestem zainteresowana Pańską ofertą z dzisiejszego programu (20.01.13r)
zapraszam zatem do subskrypcji bloga