Trenerka, psycholog praktyk (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) z 10-letnim doświadczeniem biznesowym. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.
W obszarze szkoleń jest ściśle związana z handlowcami. Prowadzi warsztaty dla grup określanych jako „siły sprzedaży” oraz osób pracujących czy mających kontakt z klientem. Są to zwykle intensywne i kompleksowe warsztaty, coachingi i trening, których celem jest uzyskanie konkretnego efektu w postaci wzrostu sprzedaży i motywacji handlowców.
Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiająicych efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe.
Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.
Katarzyna Jędruszczak na stałe współpracuje z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką wielu artykułów (np. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej).
Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec (branża FMCG), project manager oraz dyrektor sprzedaży i marketingu. Obecnie jest współwłaścicielką firmy handlowej. Wszystko to powoduje, że jej zajęcia mają przede wszystkim walor praktyczny.