Przemek Modrzewski

18 września 2012 — Zostaw komentarz

Przemysław Modrzewski – Specjalista marketingu internetowego i optymalizacji konwersji, szkoleniowiec Google, miłośnik eksperymentów i niecodziennych rozwiązań, wizjoner kochający presję czasu.

Szerzej:

Od 7 lat zajmuję się planowaniem, wdrażaniem i optymalizacją działań marketingowych w internecie. Pomagam tworzyć i naprawiać strategie wykorzystania internetu do realizacji celów firm. Jako Oficjalny szkoleniowiec firmy Google z zakresu marketingu w wyszukiwarkach i jedyny w Polsce szkoleniowiec z zakresu wykorzystania Google Analytics pomogłem ponad 1100 firmom w zakresie wykorzystania potencjału firmy Google w biznesie.
W moich szkoleniach wzieły między innymi takie firmy jak Ceneo, Chibo, Securitas, Pracuj.pl, Bricomann, Axa, Cobi, VBLeasing, Oponeo, Skarbiec, Notus, Mpay, MTV, CashBill, Mitsubishi.

Na zlecenie firmy Google prowadziłem szkolenia dla największych domów mediowych w Polsce oraz agencji interaktywnych z zakresu analityki internetowej, optymalizacji działań w wyszukiwarkach oraz aspektów sprzedażowych usług marketingowych w internecie.

Byłem kierownikiem działu marketingu SEM w jednym z największych wydawnictw w Polsce gdzie byłem odpowiedzialny za kilkumilionowy budżet na reklamę w internecie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, planowanie i przeprowadzanie testów pod kątem optymalizacji ścieżek konwersji oraz nowych modeli biznesowych.

Jako koordynator (zespół 12 specjalistów) ogólnopolskiej akcji „Internetowa Rewolucja” mającej na celu pomoc i edukację dla małych firm w zakresie wykorzystania internetu w prowadzeniu działalności, pomogłem kilku tysiącom polskich małych firm. Patronami akcji było ministerstwo gospodarki oraz PKPP Lewiatan. W całej akcji „Internetowa Rewolucja” udział wzięło pinad 45000 polskich małych i średnich firm.

Jestem autorem dwóch książek z zakresu marketingu w wyszukiwarkach „AdWords w praktyce” wydanej przez wydawnictwo PWN oraz „Marketing w Google” wydanej przez wydawnictwo Poltext.

Jestem zwolennikiem tworzenia strategii nastawionych na maksymalizację wartości klientów firmy (LTV) , którą uważam za najważnieszy aspekt budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Dzięki takiemu podejściu w tworzę plany działan jasne i klarowne dla właścicieli i udziałowców przedsiębiorstw przez co jestem w stanie efektywnie wykorzystać internet dla celów firmy.

Wykładałem i wykładam na takich uczelniach jak SGH, Akademii L. Koźmińskiego i SWPS

Jestem współorganizatorem jednej z największych konferencji poświęconej zagadnieniom marketingu w internecie – Semcampu.

Prywatnie

Jestem aktywnym instruktorem nurkowania w 3 organizacjach nurkowych i nurkiem technicznym.

www.marketingNET.pl – marketing w internecie
www.marketingLAB.pl – blog o AdWords i nie tylko

Brak komentarzy

Jako pierwszy pozostaw komentarz.

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>