Roboty? Automatyzacja? Automatyczny marketing! Rozmowa z Grzegorzem Błażewiczem. 32-gi odcinek “Biznes w Sieci”
Mój gość - Grzegorz Błażewicz (SALESmanago) wie dużo o robotach, automatyzacji i marketingu. Podobnie jak mnie, “wkurza” go nieefektywność współczesnych działań marketingowych i sprzedażowych. Zatem idealnym tematem do rozmowy jest “automatyzacja marketingu”. Za tym egzotycznym pojęciem kryją się mechanizmy wspomagające codzienną pracę marketerów i handlowców. Czy jest to temat tylko dla dużych firm? Nie! Czy rozwiązania takie są drogie? Też nie!
A zatem czy warto oglądać? Oczywiście!
hmm jakiś problem ze stroną??? Bo nie ładuje filmów w ogóle.
U mnie ok. Proszę sprawdzić raz jeszcze
Dość mocno interesuje się automatyzacją ebiznesu, używam autorespondera, statystyk google, itd, ale ciekawi mnie w jaki sposób można dowiedzieć się, że konkretna osoba weszła na naszą stronę? Po IP sprawdza program? No i jaki to programik?
Ps. Filmy działają OK.
Proponuję pobrać materiały dodatkowe do 32-iego odcinka. Tam jest też bezpośrednie odwołanie do oprogramowania.
Panie Rafale – technologia cookie czyni cuda
Pozdrawiam
Bartek Piechota
SALESmanago
Dlaczego brak nowych odcinków???
Od kilku tygodni ramówka TVN CNBC została pozbawiona wszystkich magazynów – w tym „Biznes w Sieci”. Jak coś się zmieni – dam znać na blogu!
Szkoda, wielka szkoda.
Może własny internetowy magazyn panie Grzegorzu? Skoro TVN kombinuje…
może, może
Popieram ten pomysł. Mało jest wartościowych programów a Twój taki był. Nie rozumiem zachowań które są w TV, wywalają to co dobre i puszczają badziewie, chyba po to aby ogłupić ludzi.
Zastrajkuje i przestanę oglądać wszystkie TVN-y Oczywiście nie będzie to strajk połączony z głodówką, ale zawsze jakiś
…dobrze, że nie będzie to strajk głodowy Po wakacjach ogłoszę coś nowego.
Panie Grzegorzu – mam taką jedną małą sugestię, jeśli oczywiście można. Skoro uczył Pan (zresztą na bardzo dobrym poziomie) innych, jak ‚robić’ biznes w Internecie, to powinien Pan także te zasady wcielać w życiu. Mówię, o fakcie ‚ściągnięcia’ z anteny TVN CNBC Pańskiego programu. Trzeba o tym fakcie poinformować we wpisie. Przecież to nie żadna ujma. Ludzie docenią fakt, że jest Pan z nimi na maksa szczerzy. Komentarze rzadko kto czyta w całości. Ja odwiedzałem blog od czasu, kiedy tylko spostrzegłem się, że nie ma programu w TV. Czekałem na jakieś wieści – co się dzieje, dlaczego itd. Nic. Dopiero z jakiegoś newslettera branżowego dowiedziałem się o wszystkim. Dbanie o PR i swoich czytelników to także składowa biznesu internetowego Życzę powrotu programu, bo naprawdę był pouczający. Powodzenia, Tomasz Jeziorski!
Automatyzaować jak najbardziej warto, ale z głową. Automatyzacja marketingu to świetne narzędzie, ale wbrew pozorom wdrożenie systmeu nie jest aż tak proste jak to jest „sprzedawane”, choćby w tym materiale. I nie chodzi tu bynajmniej o względy techniczne, bo system działa w chmurze, z poziomu przeglądarki internetowej.
Chodzi tu bardziej o cały proces biznesowy, sprzedażowy w firmie. To wymaga przemyślenia i starannego przygotowania. Zwłaszcza w dużych firmach.
Panie Rafale, oczywiście, że wdrożenie tego typu systemu nie jest proste – niemniej w programie staraliśmy się przekazać samą idee. Diabeł oczywiście tkwi w szczegółach
Zgadzam się, że diabeł tkwi w szczegółach. Każdy chce recepty na sukces. Każdy oczekuje, że narzędzia zrobią wszystko za niego. A narzędzia to tylko narzędzia. Nawet jeśli prowadzą do automatyzacji, to trzeba z głową się nimi posługiwać
Będzie jeszcze program? Kiedy? Szukam po necie ale nie ma żadnych informacji.
TVN CNBC skasowało wszystkie magazyny. W tym „Biznes w Sieci”
Jeśli pojawi się reaktywacja – poinformuję na blogu
Automatyzacja i zwiększenie efektywności (i mierzalności tych efektów) marketingu to z pewnością przyszłość i norma, która niebawem będzie powszechna. Jednak rzeczywiście, trzeba być ostrożnym, bo jest cienka granica między odpowiadaniem na potrzeby i zainteresowanie klienta, a inwigilowaniem go i działaniem mu na nerwy. Wiele osób jest b. uczulonych na próby śledzenia ich ruchów i trzeba mieć duża wiedzę psycholologiczną i intuicję marketingową, by klienta zachęcić, a nie zniechęcić.
Z automatyzacją procesów marketingowych jest jak praktycznie z każdą dziedziną naszego życia – trzeba podchodzić do tego z głową. Strategia powinna być opracowywana po stronie kapitału ludzkiego, realizacja natomiast – przy odpowiednim udziale dedykowanego oprogramowania.
Automatyzacja jest potrzebna w każdym biznesie. Bez względu czy prowadzimy sklep z zabawkami, czy internetowe przedsiębiorstwo. Skala sukcesu w dużej mierze zależna jest właśnie od automatyzacji.
Automatyzacja marketingu, to coś czego mozna było się spodziewać. Skoro uprzednio zautomayzowane został przemysł motoryzacyjny itp. Więc spodziewać się można, że grupa ludzi którzy zaczęli szukać sposobów na zysk, nadal będzie działać.
Witam.
Bardzo wartosciowe wideo. Wgadzam sie, ze automatyzacja pomaga zaoszczedzic przede wszystkim czas, no a co za tym idize rowniez i pieniadze malym – kilkuosobowym firmom.
Ps. czekam na kolejne wideo prezentajce
Pozdrawiam
Krzysztof