To jak? Reklama jest dobrym nośnikiem wizerunku? Reklama która kłamie?
…Marek Staniszewski ma inny pogląd niż ja na tę kwestię. Dyskusja na żywo w magazynie „Biznes w Sieci”
Zapraszam do oglądania powtórki wtorkowego programu na antenie TVN CNBC:
- czwartek, 11 październik: 19:30
- sobota, 13 październik: 13:00 / 19:00 / 22:00
- niedziela, 14 październik: 13:00 / 19:00 / 22:00
A Ty jakie masz zdanie na ten temat?
Reklama jest dobra ale to zagadnienie tak złożone, że zabrakło by nam tygodni tutaj do opisywania prawidłowego postępowania w kampaniach reklamowych. Reklama która kłamie? Nie jestem w stanie sobie wyobrazić w ogóle chęci zrobienia i wypuszczenia takich reklam.
Najskuteczniej jest skupić się na naprawdę dobrze działającej firmie, świetnych usługach i dopracowanych produktach. Wszystko z nastawieniem na klienta. Wówczas reklama może mówić prawdę i będzie bardzo skuteczna. Korzyść dla wszystkich.
Internet daje reklamie nowe możliwości i definiuje ją też w kilka innych sposobów niespotykanych przed erą działań marketingowych w internecie. Wystarczy wymienić chociażby stronę firmową, blogi, media społecznościowe. Szerokie pole do popisu, bez kłamstw
@Radek – „Reklama która kłamie? Nie jestem w stanie sobie wyobrazić w ogóle chęci zrobienia i wypuszczenia takich reklam.”… oj, to niewiele jeszcze widziałeś. A z resztą wypowiedzi się zgadzam. Niemniej problemem większości firm jest to, że skupiają się na „marketingu” i „sposobach” a nie na istocie biznesu jaką jest: dobry produkt (i/lub usługa) spełniający (wyprzedzający) potrzeby określonej, dobrze zdefiniowanej grupy docelowej.