To jak? Reklama jest dobrym nośnikiem wizerunku? Reklama która kłamie?

…Marek Staniszewski ma inny pogląd niż ja na tę kwestię. Dyskusja na żywo w magazynie „Biznes w Sieci”

Zapraszam do oglądania powtórki wtorkowego programu na antenie TVN CNBC:

  • czwartek, 11 październik: 19:30
  • sobota, 13 październik: 13:00 / 19:00 / 22:00
  • niedziela, 14 październik: 13:00 / 19:00 / 22:00

A Ty jakie masz zdanie na ten temat?

2 komentarzy do To jak? Reklama jest dobrym nośnikiem wizerunku? Reklama która kłamie?

  1. Reklama jest dobra ale to zagadnienie tak złożone, że zabrakło by nam tygodni tutaj do opisywania prawidłowego postępowania w kampaniach reklamowych. Reklama która kłamie? Nie jestem w stanie sobie wyobrazić w ogóle chęci zrobienia i wypuszczenia takich reklam.
    Najskuteczniej jest skupić się na naprawdę dobrze działającej firmie, świetnych usługach i dopracowanych produktach. Wszystko z nastawieniem na klienta. Wówczas reklama może mówić prawdę i będzie bardzo skuteczna. Korzyść dla wszystkich.
    Internet daje reklamie nowe możliwości i definiuje ją też w kilka innych sposobów niespotykanych przed erą działań marketingowych w internecie. Wystarczy wymienić chociażby stronę firmową, blogi, media społecznościowe. Szerokie pole do popisu, bez kłamstw ;)

    • @Radek – „Reklama która kłamie? Nie jestem w stanie sobie wyobrazić w ogóle chęci zrobienia i wypuszczenia takich reklam.”… oj, to niewiele jeszcze widziałeś. A z resztą wypowiedzi się zgadzam. Niemniej problemem większości firm jest to, że skupiają się na „marketingu” i „sposobach” a nie na istocie biznesu jaką jest: dobry produkt (i/lub usługa) spełniający (wyprzedzający) potrzeby określonej, dobrze zdefiniowanej grupy docelowej.

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>