Tomasz Frontczak

5 stycznia 2013 — Zostaw komentarz

Autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach (6 000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com (http://MaxROY.com). Od 2006 roku posiada certyfikat Google AdWords a od 2008 roku prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia w ramach programu Google AdWords Certified Trainer (jeden z 3 pierwszych trenerów w Polsce). Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Założyciel serwisu http://SprawnyMarketing.pl (kontakt: tomasz@MaxROY.com)

Brak komentarzy

Jako pierwszy pozostaw komentarz.

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>