Wincenty Kokot

27 kwietnia 2013 — Zostaw komentarz

Entuzjasta technologii mobilnych, szczególnie tych ułatwiających codzienne życie („God bless MoBilet!”). Coraz częściej korzystający w telefonach z funkcji „smart” niż „phone”. Od 3 lat związany z branżą interaktywną. Prelegent V Kongresu Online Marketingu, jednej z największych imprez branżowych w kraju. W agencji GoldenSubmarine odpowiada m. in. za organizacje cyklicznych „Spotkań Mobilnych”, które przybliżają marketerom mobilne technologie, inspirują i zachęcają do wchodzenia na ten – jeszcze stosunkowo nieodkryty – obszar. Na co dzień doradza i współtworzy strategie promocji firm online. Brał udział m. in. w projekcie tworzenia aplikacji dla Kopalni Soli „Wieliczka”, za które agencja GoldenSubmarine otrzymała międzynarodowe wyróżnienie Google Creative Sandbox, a także nagrodę Mixx Awards w kategorii Mobile/ Apps /Tablet.

Brak komentarzy

Jako pierwszy pozostaw komentarz.

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>