Bajki robotów. Internetowych. 32-gi “Biznes w Sieci”

W ciągu ubiegłego tygodnia każdy z Państwa dostał prawdopodobnie ponad 50 niezamówionych wiadomości e-mail (innymi słowy SPAMU), miał nikłą przyjemność rozmowy z kilkoma telemarketerami usiłującymi sprzedać Państwu usługi, których zupełnie nie potrzebujecie. Jeśli mieliście szczęście (albo raczej nieszczęście) Wasze biuro mógł również odwiedzić akwizytor. A to tylko wierzchołek góry lodowej. Każdego bowiem dnia zalewa nas wszystkich fala reklam w TV, radiu i oczywiście w internecie. Czyż to nie wkurzające! A czy efektywne? Ależ skąd!

Dlaczego o tym mówię? Jaki ma to związek z 32-gim wydaniem “Biznes w Sieci”? No i dlaczego współdzielę scenę z tak dobrze dla Państwa znanym robotem R2-D2?

Wszystko za chwilę stanie się jasne. Oglądaj i komentuj!

4 komentarzy do Bajki robotów. Internetowych. 32-gi “Biznes w Sieci”

  1. Wszystkie kontrowersje związane z automatyzacją marketingu wywoływane są niestety negatywnymi skojarzeniami z błędnie prowadzonymi strategiami. Firmy namiętnie kupują bazy danych, zawalają klientów kompletnie niestargetowanymi ofertami i w efekcie osiągają skutek odmienny od zamierzonego.
    Prawdziwe marketing automation to dokładna i inteligentna analiza zainteresowań klienta oraz maksymalne ułatwienie życie jemu i firmie poprzez różnego rodzaju aplikacje służące nie tylko do rozsyłki mailingu, ale też monitoringu poczynań leadów czy analizy ROI.

  2. Z „Bajkami robotów” jest jak z doskonale skrojonymi, zindywidualizowanymi reklamami – czyli pozornie wydają się fantastyką, a faktycznie – są jak najbardziej realne i przyszłościowe. Reklama dedykowana danemu użytkownikowi z pewnością jest efektywniejsza od tej, szerokostrumieniowej, pozbawionej szczegółowego targetowania, ALE nie wiem jak innych, ale mnie zaczyna powoli denerwować to, że reklamodawcy chcą mi wejść do głowy i śledzić każdy mój ruch. Stąd tworzy się u mnie naturalna bariera i nawet gdy widzę, dedykowane reklamy googla (inspirowane stronami, które odwiedziłam) – budzą one moją niechęć i mają skutek odwrotny od zamierzonego.

Odpowiedz na „MichałAnuluj pisanie odpowiedzi

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>