Jak strony docelowe optymalizują duże organizacje? Rozmowa z Maciejem Marszałkiem (Link4)
Tym razem w roli gościa Maciej Marszałek z Link4. Czy duże organizacje mają inną strategię wykorzystania stron docelowych niż mniejsze firmy? Jakie rodzaje stron docelowych najlepiej sprawdzają się u dużych podmiotów? Jak dużo wariacji stron docelowych jest na co dzień w użyciu? Te i wiele innych pytań (a co ważniejsze, również odpowiedzi) znajduje się w tym materiale wideo.
Zapraszam do komentowania!
Co zrobić aby dostać kod do dodatkowych materiałów?
W TVN mówił Pan że po logowaniu będą dostępne…
Aby dostać hasło do sekcji z dodatkowymi materiałami należy zostać subskrybentem mojego bloga – prawy górny róg mojej strony. Zapraszam serdecznie.
Witam,
często Pan mówi o optymalizacji strony internetowej itd. Dlaczego sam Pan się nie stosuje do tego o czym Pan mówi?
Dla strony głównej:
Warning,”ALT Image tag”,”* 1 of 9 images do not have an ALT tag (http://blog.mogilewski.pl/wp-content/uploads/2012/09/Standard-banner.png )”
Warning,”Meta Description”,”* META description has 0 words and 0 characters („”)”
Inne podstrony też nie do końca są zoptymalizowane pod seo.
Panie Rafale, przyznam szczerze, że bardzo rzadko mówię o optymalizacji stron pod SEO. Ma ona ogromne znacznie dla firm dla których ruch organiczny z wyszukiwarek jest dobrym źródłem klientów. Akurat dla mnie nie jest, zatem w moim przypadku (w tym momencie) drobiazgowa optymalizacja byłaby niepotrzebną stratą czasu. Co nie oznacza, że nie jest to ważny element (dla stron o „innej” strategii).
Świetny materiał. Dobrze wiedzieć, jak duże podmioty podchodzą do tematu. W sumie jest w tym mniej magii niż się wydaje (może poza call center w przypadku małych podmiotów).
Dobry grafik, przemyślana struktura formularza plus testy wariacje powinny wystarczyć dużemu i małemu.