Jakie i czyje teksty sprzedają najlepiej? Rozmowa z Darkiem Puzyrkiewiczem. 22-gi odcinek “Biznes w Sieci”
Moim gościem jest znany copywriter – Darek Puzyrkiewicz. Zadaję mu nurtujące Państwa pytania: Jaką siłę ma dobrze napisany tekst? Czy w dobie kryzysu, gdy klienci patrzą tylko na ceny, sprawny tekst może polepszyć wyniki sprzedaży? Jak bardzo? Skąd “wziąć” dobry tekst? Napisać teksty samemu? A może zlecić zewnętrznym copywriterom? A to nie wszystkie pytania na które odpowiedzieliśmy w tej rozmowie. Oglądaj!
Zapraszam do komentowania!
Witam,
Darka znam osobiście – świetny specjalista. Dobrze się zareklamował w wywiadzie. Mam nadzieję, że nie zacznie zadzierać nochala po występie w TV
Zresztą niebawem będzie miał prelekcję na Zjeździe naszego Forum.ebiznesy.pl (zainteresowani znajdą link do strony z zapisami).
Wspomnę o jednym aspekcie.
Darek mówił o testowaniu. Jest to kluczowy element doskonalenia każdego e-biznesu i zwiększania rentowności. Testować należy wszystko: teksty, grafikę, rozmieszczenie elementów, dobór kolorów, etapy koszyka w sklepach internetowych, czy umiejscowienie reklam na blogu.
Dzięki za super 10 minut wywiadu.
Pozdrawiam z uśmiechem
Paweł Krzyworączka
Testowanie jest mantrą wylewającą się z każdego odcinka „Biznes w Sieci”