Jakie i czyje teksty sprzedają najlepiej? Rozmowa z Darkiem Puzyrkiewiczem. 22-gi odcinek “Biznes w Sieci”

Moim gościem jest znany copywriter – Darek Puzyrkiewicz. Zadaję mu nurtujące Państwa pytania: Jaką siłę ma dobrze napisany tekst? Czy w dobie kryzysu, gdy klienci patrzą tylko na ceny, sprawny tekst może polepszyć wyniki sprzedaży? Jak bardzo? Skąd “wziąć” dobry tekst? Napisać teksty samemu? A może zlecić zewnętrznym copywriterom? A to nie wszystkie pytania na które odpowiedzieliśmy w tej rozmowie. Oglądaj!

Zapraszam do komentowania!

2 komentarzy do Jakie i czyje teksty sprzedają najlepiej? Rozmowa z Darkiem Puzyrkiewiczem. 22-gi odcinek “Biznes w Sieci”

  1. Witam,
    Darka znam osobiście – świetny specjalista. Dobrze się zareklamował w wywiadzie. Mam nadzieję, że nie zacznie zadzierać nochala po występie w TV ;-)
    Zresztą niebawem będzie miał prelekcję na Zjeździe naszego Forum.ebiznesy.pl (zainteresowani znajdą link do strony z zapisami).
    Wspomnę o jednym aspekcie.
    Darek mówił o testowaniu. Jest to kluczowy element doskonalenia każdego e-biznesu i zwiększania rentowności. Testować należy wszystko: teksty, grafikę, rozmieszczenie elementów, dobór kolorów, etapy koszyka w sklepach internetowych, czy umiejscowienie reklam na blogu.

    Dzięki za super 10 minut wywiadu.

    Pozdrawiam z uśmiechem ;-)
    Paweł Krzyworączka

Odpowiedz na „Grzegorz MogilewskiAnuluj pisanie odpowiedzi

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>