Nie przeczytasz? Nie kupisz! Tak samo jest z Twoimi klientami! Odcinek 22 “Biznes w Sieci”
Jeśli potencjalny klient nie zapozna się z nasza stroną, a konkretniej “nie przeczyta zawartych na niej informacji” to nic od nas nie kupi. Koniec kropka.
Jeśli jednak to zrobi, to może zostawić u nas więcej pieniędzy niż pierwotnie planował. Pod warunkiem jednak, że materiał, który przeczyta będzie doskonale spełniał jego potrzeby! Jak taki “tekst” napisać? O tym jest dzisiejszy odcinek.
Zachęcam do komentowania
Święta prawda. Problem istnieje jednak w odpowiedniej formie dotarcia do klienta, a także na tym by nie mijać się o 1cm z jego potrzebami. A to w dłuższej działalności bywa trudne.
Moim zdaniem mijanie się 1 cm nie jest problemem gdy większość rynku rozmija się na metry. Z kolei, im dłużej prowadzimy działalność tym łatwiej powinno nam przychodzić odgadywać potrzeb klientów. Szczególnie podchodząc do tego metodą „prototypowania” nowych produktów i usług. Materiał o tym był tutaj: http://blog.mogilewski.pl/tvn-cnbc-biznes-w-sieci-odc-7-strategia-efektywnego-dzialania-w-sieci/
Każdy o tym wie, a jednak nie każdy potrafi przenieść to w odpowiedni sposób na swój biznes. Każda strona, każdy serwis każda branża wymagać będzie nieco innego podejścia do tematu, jednak główne założenia i sposób myślenia powinny być te same.
Tak, prezentowana w programie „rama” wymaga wypełnienia indywidualną treścią / kontekstem właściwym dla danej firmy (nawet nie branży).