Niedoceniany bohater: E-mail i E-mail marketing
Wielu marekterów i właścicieli firm skazało go już dawno na banicję. Inni zamienili go w śmieciowy kanał dystrybucji spamu. A jednak – e-mail, a co za tym idzie e-mail marketing jest niezwykle efektywnym (chociaż niespecjalnie efektownym) medium. Każda firma, niezależnie od wielkości, powinna włączyć go do codziennego zestawu działań biznesowych. To się po prostu opłaca.
Zachęcam do komentowania
Super program. Planuję rozwój swojej mikroskopijnej, jednoosobowej firmy zakładając blog.
Na rynku istnieje od 10 lat. Przez cały ten czas obawiałam się, iż bycie natrętną w stosunku do klientów poprzez wysyłanie im e-maili i sms-ów zniechęci ich do mnie.
Wasz program dodał im zapału, ale i nie przekonał….Osobiście nie lubię takich informacji i jeśli otrzymuję info marketingowe zbyt często tracę zainteresowanie tymi firmami.
Pozdrawiam i czekam na kolejne programy.
Grunt aby nie spamować. To jest klucz do udanego wykorzystania e-mail marketingu
Znakomity odcinek! Email ma ostatnio złą prasę, a tak naprawdę jeszcze przez kilka-kilkanaście najbliższych lat będzie miał największe ROI, któremu nie dorówna żaden Inbound Marketing.
Jedyny problem z dotarciem do „sacrum”, czyli co zrobić, żeby mail został przeczytany, można rozwiązać przy pomocy automatyzacji marketingu.