Niedoceniany bohater: E-mail i E-mail marketing

Wielu marekterów i właścicieli firm skazało go już dawno na banicję. Inni zamienili go w śmieciowy kanał dystrybucji spamu. A jednak – e-mail, a co za tym idzie e-mail marketing jest niezwykle efektywnym (chociaż niespecjalnie efektownym) medium. Każda firma, niezależnie od wielkości, powinna włączyć go do codziennego zestawu działań biznesowych. To się po prostu opłaca.

Zachęcam do komentowania

3 komentarzy do Niedoceniany bohater: E-mail i E-mail marketing

  1. Super program. Planuję rozwój swojej mikroskopijnej, jednoosobowej firmy zakładając blog.
    Na rynku istnieje od 10 lat. Przez cały ten czas obawiałam się, iż bycie natrętną w stosunku do klientów poprzez wysyłanie im e-maili i sms-ów zniechęci ich do mnie.
    Wasz program dodał im zapału, ale i nie przekonał….Osobiście nie lubię takich informacji i jeśli otrzymuję info marketingowe zbyt często tracę zainteresowanie tymi firmami.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne programy.

  2. Znakomity odcinek! Email ma ostatnio złą prasę, a tak naprawdę jeszcze przez kilka-kilkanaście najbliższych lat będzie miał największe ROI, któremu nie dorówna żaden Inbound Marketing.
    Jedyny problem z dotarciem do „sacrum”, czyli co zrobić, żeby mail został przeczytany, można rozwiązać przy pomocy automatyzacji marketingu.

Odpowiedz na „Grzegorz MogilewskiAnuluj pisanie odpowiedzi

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>