TVN CNBC: Biznes w Sieci – Odc. 15: Mariusz Gąsiewski o miarach budowania relacji w internecie.
15-ty odcinek magazynu Biznes w Sieci: Mariusz Gąsiewski (Google) opowiada o tym, że każdy krok zaangażowania klienta można mierzyć. A także odpowiada na pytania: co i po co mierzyć?
Oglądam sobie odcinek i mimo, że ani razu (chyba) nie padła nazwa Analytics, to anie przez chwilę nie miałem wątpliwości, że mowa jest o czymś innym
?
Może nie do końca po polsku sformułowałem swoją wypowiedź. Miałem na myśli to, że mimo, że hasło Analytics nie padło, to rozmowa wokół tego produktu Google się toczyła. Z drugiej strony zapewne inne aplikacje mogą podobnie działać.
Ważniejsze niż narzędzie (czy to Google Analytics, KISSmetrics czy też inne rozwiązanie) jest w ogóle myślenie o tym aby każdy element strony www traktować w kategoriach konwersji. Czyli ciągle coś doskonalimy i mierzymy rezultaty.
Kolejny swietny odcinek i jak zawsze ciekawa rozmowa. Mam nadzieje ze wszyscy sobie zdaja sprawe jak wazne sa poruszane tematy. Odcinek o Google analytics by sie przydal a tak poza tym to tak trzymac!
@Marku, a jakie konkretnie zagadnienia w potencjalnym odcinku o GA chciałbyś usłyszeć. To temat rzeka …
@Grzegorz planujesz odcinek związany z e-mail marketingiem?
tak – za kilka tygodni
Pawle, odcinek o e-marketingu będzie 22-ego stycznia