TVN CNBC: Biznes w Sieci – Odc. 15: Mariusz Gąsiewski o miarach budowania relacji w internecie.

15-ty odcinek magazynu Biznes w Sieci: Mariusz Gąsiewski (Google) opowiada o tym, że każdy krok zaangażowania klienta można mierzyć. A także odpowiada na pytania: co i po co mierzyć?

9 komentarzy do TVN CNBC: Biznes w Sieci – Odc. 15: Mariusz Gąsiewski o miarach budowania relacji w internecie.

  1. Oglądam sobie odcinek i mimo, że ani razu (chyba) nie padła nazwa Analytics, to anie przez chwilę nie miałem wątpliwości, że mowa jest o czymś innym :)

  2. Kolejny swietny odcinek i jak zawsze ciekawa rozmowa. Mam nadzieje ze wszyscy sobie zdaja sprawe jak wazne sa poruszane tematy. Odcinek o Google analytics by sie przydal ;) a tak poza tym to tak trzymac!

  3. @Grzegorz planujesz odcinek związany z e-mail marketingiem? :-)

Odpowiedz na „Grzegorz MogilewskiAnuluj pisanie odpowiedzi

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>