Jak się tego wysłucha, wydaje się oczywiste. Jednak często zjada nas rutyna „to my fachowcy lepiej wiemy, co potrzeba klientowi” – potem bardzo się dziwimy, że „on tego nie kupił”.
Na jaki adres e-mail wysłać materiały dodatkowe do wszystkich odcinków Biznes w Sieci?
Zajmuję się internetem od 1996r. W tym czasie doradzałem setkom firm, małym i dużym jak czerpać korzyści z obecności w sieci. Wśród moich największych klientów znajdują się takie korporacje jak: TVN, Disney, Eurobank, Unilever, Danone, Philips, Warner Bros, Żywiec
Gratuluje programu – co prawda powtórkę w weekend oglądałem i … jeden z lepszych programów tak 3mać.
PS: Jakby Pan robił odcinek o wizerunku w sieci złych wpisach i ich kasowaniu polecam Nasze doświadczenia.
Dziękuję! O złych wpisach i ich „kasowaniu” nieco było w magazynie z 9 października. Tutaj jest teaser: http://blog.mogilewski.pl/to-jak-reklama-jest-dobrym-nosnikiem-wizerunku-reklama-ktora-klamie/
Jak się tego wysłucha, wydaje się oczywiste. Jednak często zjada nas rutyna „to my fachowcy lepiej wiemy, co potrzeba klientowi” – potem bardzo się dziwimy, że „on tego nie kupił”.
oj tak