TVN CNBC: Biznes w Sieci – Odc. 3: Czy przyjaciel na FB pomoże Ci w biedzie? (Anna Miotk)

7 komentarzy do TVN CNBC: Biznes w Sieci – Odc. 3: Czy przyjaciel na FB pomoże Ci w biedzie? (Anna Miotk)

  1. Nie ma Pan racji twierdząc, że np.kupowanie na allegro „lubiacych” nie ma sensu.
    Chcąc kupić produkt, które oferuję dwie firmy, i widząc podobne komentarze, oczywiście pozytywne, czym Klient ma się sugerować ?
    Jedna z firm ma 50 lubiących, druga 1100. Którą firmę wybierzemy ?

    Czy Klient wie, że te 1100 jest na wabia ?

    • Ciekawe spostrzeżenie. Odrzucałem od początku w ogóle sens kupowania fanów ale tego aspektu nigdy nie rozpatrywałem… Faktycznie przy podobnych firmach, produktach itp to może w nielicznych przypadkach mieć jakiś wpływ. Nie wiadomo tylko ile byłoby pozytywnych takich właśnie przypadków, przy jakim negatywnym efekcie jednak.
      Najlepiej mieć więcej i naturalnych fanów :)

      • Kupowanie fanów na Allegro jest klasycznym przykładem manipulacji i angażowania energii w działania nie przynoszące korzyści ani dla własnej firmy, ani dla klientów. To czy fani są reali widać po aktywności (tak firmy jak i „fanów”) na FB jak i dostępnych publicznie statystykach.
        Klienci nie podejmują decyzji tylko na podstawie ilości lików na FB. Warto o tym pamiętać.

        Te same pieniądze lepiej przeznaczyć na (np.) reklamę w AdWords

  2. Kotki, ale apostrofy w angielskim dajemy TYLKO po samogłoskach. Co to za telewizja, co robi błędy? ;)

  3. Zastanawiam się często gdy słucham podobnych wypowiedzi dla kogo są takie programy?
    W przykładach bardzo często pokazuje się działania dużych firm (Apple, CocaCola Harley itp.).
    Jak to się ma do firm małych jedno, kilkuosobowych ? Może pokazywać przykłady małych firm(najlepiej z polskiego rynku) , i pokazać ich działania do sukcesu.

    Pozdrawiam

    • Bardzo chętnie będę pokazywał w moim programie przykłady małych firm, problem z nimi jest jednak taki, że bardzo mało właścicieli takich przedsiębiorstw chce pokazywać swój sukces. Nie mamy bowiem w Polsce kultury chwalenia się swoimi osiągnięciami. Ale dokładam wszelkie starania aby opowiadać o przykładach jakie mogą być inspiracją również dla małych firm.

Dodaj komentarz

*

Formatowanie tekstu możliwe poprzez użycie tagów HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>