Trochę się zawiodłem. Budowana jest teoria, która ma odnosić się do przedsiębiorstw działających na rynku. Teoria brzmi „Wyróżnij się albo zgiń” i jej prawdziwość jest udowadniana na podstawie sektora publicznego: uczelnie, kolej i poczta nie mają nic wspólnego z rynkiem. Rynek służy jak najlepszemu zaspokojeniu potrzeb, a wymienione państwowe molochy to monopoliści.
Na jaki adres e-mail wysłać materiały dodatkowe do wszystkich odcinków Biznes w Sieci?
Zajmuję się internetem od 1996r. W tym czasie doradzałem setkom firm, małym i dużym jak czerpać korzyści z obecności w sieci. Wśród moich największych klientów znajdują się takie korporacje jak: TVN, Disney, Eurobank, Unilever, Danone, Philips, Warner Bros, Żywiec
Trochę się zawiodłem. Budowana jest teoria, która ma odnosić się do przedsiębiorstw działających na rynku. Teoria brzmi „Wyróżnij się albo zgiń” i jej prawdziwość jest udowadniana na podstawie sektora publicznego: uczelnie, kolej i poczta nie mają nic wspólnego z rynkiem. Rynek służy jak najlepszemu zaspokojeniu potrzeb, a wymienione państwowe molochy to monopoliści.
Zabrakło nam czasu antenowego na zejście na poziom małych przedsiębiorców. Zatem zawód uzasadniony…